Egyszer az urban legend szerint megkérdeztek egy reklámszövegírót, hogy mi kell a kreatív reklámhoz? Erre ő azt felelte,hogy: pihent agy.
Na pont pihent agyból Amerikában nincs hiány, és ez az ott készült mozifilmekből is teljesen jól lemérhető. Itt van egy teljesen friss példa a Kabalapasi. A magyar filmcímeket nem szoktam agyon dicsérni, de ez most telitalálat.
Charlie a főhős pasi kicsit sem szerencsétlen a nők területén. Egy antiCasanova. Erre leginkább akkor jön rá, amikor megjelenik volt barátnője esküvőjén. Akkor esik neki le a tantusz, hogy barátnői az őt követő pasit fogják oltár elé vezetni. Oltári jó, gondoljuk mi, de nem Charlie. Ő boldog papucs férj szeretne lenni, és nem egy kabalapasi.
Igaz gyorsan híre megy fura képességének, s az eddig petrezselymet áruló lányok, mind Charlieval akarnak összejönni.
Hanem Charlie az utolérhetetlen pingvinszakértőt szemelte ki magának. És állati nehéz dolga lesz. Hisz ott az a fránya átok…
Tehát mi a megoldás? Erre ott van a pihent agy.
Kőszegi Dániel főszerkesztő
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.